Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)
181,00

Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)

Kniha – autor Tomáš Barčík, 112 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu…

Holistická marketingová koncepce
173,00

Holistická marketingová koncepce

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám…

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík
167,00

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám…

Kniha Time management (978-80-905247-9-8)
181,00

Kniha Time management (978-80-905247-9-8)

Kniha – autor Jan Brodský, 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace s příznačným názvem Time management je v dnešní uspěchané době dílem, které si jaksi automaticky zaslouží pozornost široké čtenářské obce, nejen z řad studentů profesních vzdělávacích programů. I když se na trhu v uplynulých letech objevilo na téma řízení pracovního i volného času několik publikací, patří publikace zkušeného lektora Jana Brodského mezi svého druhu novátorské.

Strategický marketing (978-80-905247-7-4)
181,00

Strategický marketing (978-80-905247-7-4)

Kniha – 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a…

Leadership v organizaci (978-80-905247-5-0)
181,00

Leadership v organizaci (978-80-905247-5-0)

Kniha – autor Jiří Stýblo, 144 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Kniha Leadership v organizaci, věnovaná tématice leadershipu, vychází ze soudobých poznatků globálního pojetí vedení a řízení lidského kapitálu jako nejcennější konkurenční výhody, kterou může společnost, firma nebo podnik disponovat. Chce zpřístupnit studujícím oboru EMBA (ale i dalším zájemcům) problematiku leadershipu. První část se týká osobnosti leadera a podmínek jeho práce, druhá je zaměřena na leadership v organizaci a třetí na strategické chápání leadershipu. Kniha je určena jak pro odborníky (lídři,…

Management lidských zdrojů (978-80-905247-4-3)
179,00

Management lidských zdrojů (978-80-905247-4-3)

Kniha - autor Jan Urban, 152 stran, česky, Brožovaná s přebalem matná Kniha Management lidských zdrojů určené pro kurzy MBA se zaměřuje na nejdůležitější předpoklady úspěšného řízení lidí. Shrnuje hlavní principy, o které se toto řízení opírá, a věnuje se zásadám vykonávání všech hlavních manažerských funkcí, které jsou s tímto řízením spojeny - výběru zaměstnanců, zadávání úkolů, delegování pravomocí, motivaci a hodnocení osob, komunikaci se zaměstnanci, koučování a vedení spolupracovníků, řízení týmů i řešení konfliktů na pracovišti. Rozebírá i principy odměňování a rozvoje lidských…

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)
324,00

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)

Kniha – autor Jan Kust; Roman Joch, 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři Jan Kust a Roman Joch si postavili laťku hodně vysoko, protože pojednání o nejvyšší justiční instanci kolébky konzervativněliberální demokracie je tématem, které v českém literárním prostředí traktováno dosud nebylo. Na své si tak přijdou nejen milovníci anglo - americké právnické literatury, ale i milovníci dějepisů významných institucí, které utvářely a utvářejí dějiny naší civilizace, mezi něž Nejvyšší soud USA bezesporu patří. Dějiny soudu zvaného SCOTUS nebyly vždy dějinami hrdosti, neboť jako…