Rovnaké pohodlie

Síla myšlenky IV.: Emocí k nemoci (978-80-260-2841-3)
194,00

Síla myšlenky IV.: Emocí k nemoci (978-80-260-2841-3)

Kniha – autor Antonie Krzemieňová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Slíbené platí. Také o čtvrté knize z cyklu Síla myšlenky, tentokrát s podtitulem Emocí k nemoci. Jedinečným způsobem psaný cyklus se v této části věnuje vlivu emocí na onemocnění fyzického těla. Říká nám, kde děláme chyby. Bere v úvahu životní situace a náš způsob vnímání prožitého či očekávaného. Mají naše myšlenky opravdu vliv na fyzické tělo? Rozhoduje způsob myšlení o nemoci a zdraví? Jakou roli zde hrají emoce a náš způsob vnímání? Můžeme se vyléčit i z těžkých nemocí? Co k tomu potřebujeme? Kdy budeme…

Soudničky (978-80-87974-16-2)
123,00

Soudničky (978-80-87974-16-2)

Kniha – autor Ladislav Jouza, 78 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soudnička je zpravidla popisována jakožto krátký literární útvar typu fejetonu či povídky humoristického či satirického zabarvení nebo povahy, vycházející povětšinou ze skutečné události nebo z praktického života, a nacházející svojí inspiraci v konkrétním jednání před soudem nebo před úřadem. Předkládané soudničky jednoho z nejznámějších a nejuznávanějších českých právníků v oblasti pracovního práva (oceněn mimo jiné prestižní cenou Právník roku 2016 v oblasti pracovního práva) nabízejí čtenáři pestrou nabídku…

Základy pracovního práva (978-80-87974-19-3)
179,00

Základy pracovního práva (978-80-87974-19-3)

Kniha - autor Ladislav Jouza, 104 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena jak pro odborníky (advokáti, firemní právníci nebo členové statutárního orgánu obchodních společností), tak laickou veřejnost (podnikatelé i zaměstnanci).

Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)
181,00

Holistická marketingová koncepce (978-80-905247-2-9)

Kniha – autor Tomáš Barčík, 112 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu…

Pracovní právo v kostce (978-80-87974-13-1)
181,00

Pracovní právo v kostce (978-80-87974-13-1)

Kniha - autor Ladislav Jouza, 40 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Zákoník práce je základním pracovněprávním předpisem. Jeho poslání v posledním období významně ovlivnilo několik základních právních předpisů. Patří mezi ně občanský zákoník (č. 89/20122 Sb.) i zákon o obchodních korporacích (zákon č. 90/2012 Sb.) Těmito předpisy byly vytýčeny obecné základní zásady, na nichž je vybudováno pracovní právo jako součást soukromého práva. Mezi základní zásady pracovněprávních vztahů patří např. zvláštní zákonná ochrana postavení zaměstnance, uspokojivé a bezpečné pracovní podmínky pro…

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)
324,00

Nejvyšší soud USA (978-80-905247-6-7)

Kniha – autor Jan Kust; Roman Joch, 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři Jan Kust a Roman Joch si postavili laťku hodně vysoko, protože pojednání o nejvyšší justiční instanci kolébky konzervativněliberální demokracie je tématem, které v českém literárním prostředí traktováno dosud nebylo. Na své si tak přijdou nejen milovníci anglo - americké právnické literatury, ale i milovníci dějepisů významných institucí, které utvářely a utvářejí dějiny naší civilizace, mezi něž Nejvyšší soud USA bezesporu patří. Dějiny soudu zvaného SCOTUS nebyly vždy dějinami hrdosti, neboť jako…

Mediace (978-80-87974-07-0)
181,00

Mediace (978-80-87974-07-0)

Kniha – autor Magda Janotová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace s výstižným a jednoduchým názvem Mediace od zkušené lektorky doktorky Janotové reprezentuje další z monografií vydávaných Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., ve spolupráci s European Business School SE v rámci knižního programu „Právo a management“. Titul věrně vystihuje společenskou poptávku po alternativním řešení sporů, v době, kdy se řešení sporů klasickým způsobem, tj. prostřednictvím soustavy obecných soudů, začíná jevit nedostatečným současnému tempu vývoje technologií, zbožně-tržních vztahů,…

Firemní kultura a identita (978-80-87974-05-6)
181,00

Firemní kultura a identita (978-80-87974-05-6)

Kniha – autor Jan Urban, 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu…

Kočičí kuchařka (978-80-970710-3-5)
178,00

Kočičí kuchařka (978-80-970710-3-5)

Kniha – autor Jana Krajčovičová, 32 stran, česky, spirálová, kroužková Přemýšlíte nad tím, čím krmit svou kočičku? Dávat jí granule,konzervy, nebo i maso? Vařené či pouze syrové, a jak často do týdne? A může jíst vajíčko? A zeleninu pokud jí chutná, případně i ovoce? A jak velká má vůbec být porce pro kočku? Pokud hledáte odpovědi na tyto otázky, najdete je v tomto malém průvodci kočičího stravování. A pokud hledáte jen změnu a zpestření jídelníčku vaší kočičky, jste rovněž na správné adrese, protože knížka obsahuje 29 foto - receptů. Takže milí přívrženci koček, pojďte číst! Váš miláček…